czwartek, 28 maja 2009

Not Exactly


T-shirt - H&M ; Latex - Zara ; Bag - Reserved ; Japony - Zara
Lubię minimalizm. Czasami duszę się w warstwach ciuchowo-dodatkowych.
Swoboda i luz. Idealny zestaw na zakupowy wypad.

Początkowo gardziłam latexami, mimo, iz zasiadały w mojej szafie juz od dłuzszego czasu. Teraz stwierdzam, ze tworzą idealną kompozycje z jakąkolwiek forma tuniki. Przede wszystkim w stylizacji glam rock są mistrzem! Obecnie nie mam chęci do pstykania zdj z moja osobą, ale za jakis czas postaram sie zamieścić mój look.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw mistrz jak już pisałam na stylio!
    a bluzka kupiona dawno? bo buszowałam ostatnio w haemach i nie widziałam a jest sex z nią!

    www.rikitikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. NAAAAAAAAAAJPIEKNIEJSZA W KLASIE BEZ DWÓCH ZDAŃ! NA PRZERWACH BILES O NIA SIE NIE RAAAAAAZZZZZZZ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń